על פי ערכי התרבות הארגונית, פיתחה קבוצת פקר פלדה לאורך השנים מסורת ענפה של שרות יעיל, אמון הדדי ושיתוף פעולה הדוק עם לקוחותיה בארץ ובעולם. מערכת הגומלין של הקבוצה עם הלקוחות מבוססת על קשר אישי ובלתי אמצעי, החל מהראייה הכוללת ועד לאחרון הפרטים בתכנון, בביצוע ובהשלמת הפרויקט, תוך הקפדה על מילוי כל התחייבויות הביצוע והאספקה. לצד פעולות אלו, מקפידה פקר פלדה על טיפוח קשריה לקוחותיה לאורך השנה, בין אם על ידי עריכת כנס לקוחות שנתי ובין אם על ידי יזום ימי עיון ואחרים.